loading
سیمرغimage

مقررات

 

1.جهت ثبت درخواست کارتخوان آسان پرداخت میبایست تمام موارد مورد نیاز به درستی تکمیل گردد و تمامی مدارک خواسته شده ضمیمه گردد.

2.مدارک مورد نیاز برای فعالسازی دستگاه کارتخوان فتوکپی شناسنامه، فتوکپی پشت و رو کارت ملی، جواز کسب(درصورت نداشتن فرم استشهاد نامه، قبض خدماتی تلفن)می باشد که پس از هماهنگی تلفنی درصورت امکان مدارک برای ارائه به بازاریابان حضوری آماده باشد.

3.پس از ثبت درخواست جهت حصول اطمینان از موارد ثبت شده کارشناسشرکت سیمرغبه عنوان نماینده رسمیشرکت آسان پرداختدر استان گلستان با شماره درج شده در فرم درخواست تماس می گیرند.

4.درصورت صحت اطلاعات درخواست مشتریان ثبت و جهت تکمیل و فعالسازی دستگاه به واحد مربوطه ارجاع داده می شود.

5.جهت همکاری و تعامل در بخش درآمد آسان پس از مطالعه مطالب توضیحی در سایت باید مشخصات خود را ثبت و یا با شماره های شرکت تماس بگیرید تا شرایط و شرح خدمات به تفضیل توضیح داده شود.

 


کانال

کانال تلگرام


https://t.me/simorghcompany